Ne zaboravite na njegu zubi!

Nikada nisam imala većih problema sa zubima (da kucnem u drvo). Sve do jednog dana kada me jedan zub toliko počeo boljeti da sam sljedeća 3 mjeseca provela pokušavajući ga izlječiti, a bol koju sam osjećala bila je gora od ičega. Tada sam koristila samo najobičniju četkicu za zube i pastu i to je to. Nakon što sam uspjela popraviti ovaj zub te jedan morala u potpunosti izvaditi, odlučila sam da im moram malo više pažnje posvetiti. Prvi korak je bio promjeniti zubara, a zatim se  savjetovati oko toga što još uvrstiti higijenu.

Počela sam koristiti: električnu četkicu za zube, vodicu za ispiranje usta, odgovarajuće paste za zube i konac za zube. Ono što mi je zubar još preporučio su interdentalne četkice za zube. Nikad ih nisam prije koristila, sve mi se to činilo prekomplicirano, ali idemo i to isprobati.

I da vam kažem, tek što sam uhvatila rutinu toga svega i privikla se to sve koristiti na dnevnoj bazi više puta, tek sada osjetim što znači imati doista čiste zube.

Međuzubne četkice koje korstim su Curaprox prime start 07. U setu dobijete 5 komada četkica i dva različita držača. Redovna cijena pakiranja je 59 kn, a sada su i na popustu pa iznose 50,90 kn na Notinu. Vrlo su praktične za koristiti i jednostavne. Nakon samog pranja zubi četkicom, uzmem ovu međuzubnu četkicu te pokretima naprijed-nazad očistim prostor između zubi. Ništa ne boli, nije neugodno, meni čak i ugodno.

S obzirom da imam dosta zbijene zube, često mi hrana zapinje između njih koju ponekad ne mogu izvaditi niti čačkalicom jer je predebela za to. Ove četkice su vrlo mekane i profinjene, a opet dovoljno jake i grube da očiste međuzubne prostore. Nevjerovatno je koliko sed zapravo toga krije među zubima, što obična četkica jednostavno ne može očistiti. Mogu se koristiti i prati više puta, a dovoljno su male da ih ubacite sa sobom i u putnu torbu.

Nakon što sam promjenila cijelu rutinu higijene zubi i uvela i ove međuzubne četkice, mogu reći da stvarno primjećujem razliku u osjetljivosti desni i pojavi neugodnog zadaha. Vidim da su mi zubi zdravi  i mislim da ću dugoročno sprječiti puno mogućih odlazaka zubaru.

Isprobajte Curaprox proizvode, uključujući i obične četkice za zube, nećete pogriješiti.

XoXo,

Leave a comment