Black Friday na Notinu

Svake godine svi željno iščekuju ponude za crni petak jer je tada najbolje uloviti sve što želiš po stvarno niskim cijenama. Kao i svake godine, mi smo ulov napravile na Notino, jer imaju odličnu ponudu za Black Friday.

Akcija traje od 21. do 27. studenog i ne odnosi se na proizvode na akciji ni na totalnom sniženju. Samo upišite kod black i uživajte u popustima. Na Notinu također možete pronaći i određene brendove na popustima od 15 do 40%.

Mi smo odabrale stvarno raznovrsne proizvode. Prvo što sam naručila je Kerastase Genesis Bain Hydra-Fortifiant šampon za jačanje oslabljene kose s tendecijom opadanja. S obzirom da sam prije 20 dana rodila, a svi znamo da poslje poroda velikom broju žena, počne otpadati kosa, odlučila sam da je bolje spriječiti nego liječiti. Šampon je na skupljoj strani, no ako će mi pomoći zadržati i ovo malo slabe kose koju imam, spremna bi bila dati i više.

Šampon je namjenjen za tanku kosu koja je sklona ispadanju. Također temeljito čisti kosu i vlasište, hidratizira kosu, smanjuje masnoću te spriječava zapetljavanje kose.

Za mog Nou, naručila sam Johnson’s bed time ulje za dobar san. Još kad smo nas dvije bile malene, imam u sjećanju da je mama koristila Johnson’s ulja i odlučila sam i ja to koristiti za svog sina. Ovo ulje hidratizira kožu bebe te ju njeguje i ostavlja elastičnom. Spriječava isušivanje kože te je pogodno za sve tipove kože, čak i za kožu koja je sklona alergijama.

Već smo u par postova nahvalile Semilac gelove za nokte, i od kada si same pravimo nokte, većinom koristimo njihove gelove. Imaju ogroman izbor nijansi, a mi smo se ovog puta odlučile za nijansu Bride like me. Ostale nijanse možete pogledati kad u tražilicu ukucate kod SEP01474.

I za kraj, ne bi bio Black Friday shopping ako u košarici nema svijeća. Ovoga puta odlučile smo se za Yankee Red Apple Wreath (Kod: YAC1248) u mini verziji. Već smo prethodno nahvalile njihove svijeće jer stvarno fino zamirišu cijelu prostoriju.

Druga, malo skuplja je Woodwick Island Coconut (Kod: WDW00185). Radi se o mirisnoj svijeći s drvenim fitiljem. Ove svijeće su poznate po tome što dugo traju i što pucketaju tijekom gorenja. Kad se svijeća potroši, ostaje vam staklena posuda koja vam može poslužiti za razne svrhe.

Vjerujemo da ćete u Notino ponudi za Black Friday pronaći nešto za sebe, a možda smo vam i mi dale neku ideju! Iskoristite BF popuste za kupovinu poklona za Božić.

XoXo

Leave a comment